انواع تلویزیون شهری

استفاده از تلویزیون شهری برای تبلیغات

استفاده از تلویزیون شهری برای تبلیغات

استفاده از تلویزیون شهری برای تبلیغات شکلی مدرن و جدید از تبلیغات رسانه ای است که ترکیبی عالی از فناوری رسانه های جدید و فرم پخش تبلیغات در فضای باز و داخل سالن است. البته در حال حاضر بیشتر در حوزه  فعالیت های تبلیغاتی و تجاری بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. صفحه نمایش های تلویزیون شهری مدرن جایگزین بیلبوردهای سنتی شده اند. پس از مشاهده این مزایا، بسیاری از شرکت ها از نصب تلویزیون شهری به عنوان یک رسانه ارتباطی استفاده کرده اند. به عنوان مثال، تبلیغات الکترونیکی با صفحه بزرگی که معمولاً در خیابان ها یا جاده های خاص می بینیم، کلمات و بیلبوردهای روشن و رنگارنگی دارند.

 

 

تبلیغات با استفاده از نمایشگر تلویزیون های شهری در بازار امروز چقدر موثر است؟

با تکامل فناوری، بسیاری از ابزارهای نمایشگر نوآورانه در عصر حاضر برای اهداف مختلفی ظهور کرده اند. یکی از این ابزارها صفحه نمایشگر تلویزیون شهری است. این ابزار می تواند در زمینه های مختلف، اما همچنین برای اهداف مختلف بکار گرفته شود.

نمایشگر تلویزیون های شهری کاربردهای گسترده و استفاده های مختلفی دارند، اما عمیق ترین کاربرد آنها استفاده از آنها در بازاریابی در فضای باز و حتی داخل سالنی است. مطمئناً هر سازمانی برای ترویج مؤثر تجارت خود به تکنیک های بازاریابی نیاز دارد و بنابراین هر سازمانی تکنیک های بازاریابی سنتی مختلفی را از قبل بکار گرفته است. اما استفاده از نمایشگر تلویزیون شهری رقابت سختی را نسبت به راه های مرسوم بازاریابی و تبلیغات داده است.

تابلوهای دیجیتالی در جاده ها یا تلویزیون های شهری سالنی ارزش و مفهوم دقیق محصول را در اختیار رهگذران قرار می دهند. زاویه دید منحصر به فرد و قدرت روشنایی روشن صفحه نمایش به یکی از موثرترین تکنیک های تبلیغاتی تبدیل شده است. نمایشگر های شهری  تاثیر قوی و قدرتمندی بر روی عابران می گذارد و توجه آنها را به سمت محتوای خود می گیرد. تحقیقات نشان داده است که 89 درصد از مردم می توانند پیام تبلیغاتی دقیقی را که یک بار به صفحه نمایش تلویزیون نگاه کرده بودند، به خاطر بسپارند. ویژگی های زیر تأثیر استفاده از تلویزیون ال ای دی برای تبلیغات را روشن می کند.

تاثیر تبلیغات با استفاده از نمایشگر تلویزیون های شهری

 

استفاده از تلویزیون شهری برای تبلیغات چه مزیت های برای برندها و شرکت ها دارد؟

همانطور که در عنوان مطرح شده است استفاده از تلویزیون های شهری در بحث تبلیغات و یا اطلاع رسانی ها کاربرد دارد. در نتیجه تبلغات با هدف و منظور دیده شدن و هدفمند تر بودن عمل می کند که این نوع از تبلیغات مدرن دارای مزیت های ناب و بکری نسبت به سایر تبلیغات می باشد که در ادامه آنها را شرح می دهیم.

 

1- نگاه ها و توجه ها را جلب می کند

جلوه های بصری و رنگ های اضافه شده به تصویر در تلویزیون های شهری می تواند توجه مشتریان را به تبلیغات تجاری نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش LED جلب کند و جلوه واضح تر است. همین امر دامنه هدف بیشتری از افراد را در بر می گیرد که با توجه کردن به محتوای این تلویزیون ها، جذب برند و شرکت مربوطه خواهند شد. این اولین مورد و اصلی ترین هدف در استفاده از تلویزیون شهری برای تبلیغات است.

 

2- پایگاه مشتریان را گسترش می دهد

راه درست برای رشد کسب و کار شما، گسترش پایگاه مشتری است که تنها از طریق یک استراتژی تبلیغاتی اساسی قابل دستیابی است. با بکارگیری تلویزیون شهری برای تبلیغات تجاری به جذب مشتریان جدید کمک می کنید. از آنجایی که مانند یک مرکز خرید واقع شده است، خیابان ها بهترین انتخاب برای جذب تعداد زیادی بیننده هستند. به همین دلیل انتخاب مکان نصب تلویزیون شهری بانک بسیار قدرتمندی از مشتریان متعهد و همیشگی را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

3- حفاظت از محیط زیست و صرفه جویی در انرژی

برخلاف بیلبوردها که نقش بزرگی در تخریب محیط زیست دارند، ویژگی های تعبیه شده در نمایشگرهای تلویزیون شهری ، آن را دوستدار محیط زیست و تحمل شرایط آب و هوایی سخت می کند. علاوه بر این، دمی از مدرنیسم به محیط می بخشد که می تواند به تصویر شهر امتیاز دهد.

 

4- سریعتر به روز رسانی کنید

هر محیط کسب و کاری پویا است، بنابراین صفحه نمایش های تلویزیون های شهری به کسب و کارها در به روز رسانی اطلاعات در هنگام عرضه محصولات یا خدمات جدید کمک می کند. نمایشگرهای شهری  توسط یک سیستم بدون عملیات دستی اداره می شود. بنابراین، سرعت به روز رسانی داده ها سریعتر است و شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن محتوای تبلیغاتی خود را تغیر داده و همگام با شرایط اضطراری بوجود آمده داشته باشید.

 

5- موقعیت مکانی بهتر

انتخاب موقعیت مکانی ایده آل و هدفمند در استفاده از تلویزیون شهری برای تبلیغات بسیار مهم و چالش برانگیز می باشد که نیاز به تیم فنی و شرکت باتجربه دارد. بعنوان مثال تعدادی از تلویزیون های شهری در نزدیکی چراغ های راهنمایی نصب می شوند چون مراکز خرید در این مکان ها تعداد زیادی مخاطب و تماشاگر را به سمت خود جلب می کند. جلوه های بصری و صفحه نمایش روشن توجه مشتریان را جلب می کند و اطلاعات را سریعتر و موثرتر می کند. همچنین روشی متنوع برای تبلیغ کسب و کار شماست. همین امر موجب خواهد شد که از طریق نصب تلویزیون شهری، تبلیغ‌کنندگان بتوانند از یک ارتباط مؤثر، هدفمند و راحت بهره ببرند.

 

6- تبلیغ بهتر محصول

استفاده از تلویزیون شهری برای تبلیغات می تواند تاثیر مثبتی در تبلیغ محصول داشته باشد. تبلیغ محصولات برای فروش بر روی تلویزیون های شهری قطعا و مطمئنا یک فرصت بسیار بزرگ در موفقیت کسب و کارها است. در واقع، استفاده از یک صفحه نمایش می تواند امکان پیمایش در چندین نقطه تبلیغاتی و پوستر را فراهم کند. بنابراین، هر کسب و کاری از این ابزار می تواند به طور همزمان برای یک کمپین تبلیغاتی در مورد چندین محصول خود انجام دهد، که این نوع رفتار صرفه جویی زیادی در زمان را به دنبال خواهد داشت.

علاوه بر این، این نوع ابزار می تواند به کاربر خود اجازه دهد تا از تبلیغات مستمر محصولات خود بهره مند شود. یکی از مزایای صفحه نمایش های شهری در تبلیغات در فضای باز و محیط های داخل سالنی، قابل برنامه ریزی بودن آن است. این ویژگی به آن اجازه می دهد تا به طور مستقل در طول روز کار کند. بنابراین، به عنوان مثال، حتی پس از ساعات تعطیلی یک فروشگاه، می تواند پیام های تبلیغاتی را پخش کند.

 

7- متمایز بودن نسبت به رقبا

هنگامی که شما برای محصولات و خدمات خود از تبلیغات با استفاده از تلویزیون های شهری در سطح کشور و یا شهر خود استفاده می کنید قطعا شما را نسبت به رقبایی که دارید متفاوت تر نشان خواهد داد. همین متفاوت و متمایز بودن در امر تبلیغات در هر حوزه ای نیز نشانگر آن خواهد بود که افراد بیشتری به سمت شما و فعالیت های شما جذب شوند. همینطور برایتان محبوبیت بیشتری به دنبال خواهد داشت.

 

 

اهمیت استفاده از تلویزیون های شهری برای بازاریابی

اهمیت استفاده از تلویزیون های شهری برای بازاریابی

استفاده از تلویزیون شهری برای تبلیغات یک راه عالی برای ترویج استراتژی های تجاری است. هر کسب و کاری برای ارتقای خدمات خود به استراتژی های بازاریابی نیاز دارد و راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد. می توان از پلتفرم ها یا جزوات رسانه های اجتماعی استفاده کرد، اما هیچ چیز نمی تواند موثرتر از نمایشگر تلویزیون های شهری باشد. نمایشگر های شهری بهترین استراتژی را برای تبلیغ کسب و کار خود در اختیار شرکت های بازاریابی قرار می دهد. استفاده از بیلبوردهای دیجیتال و تلویزیون ال ای دی در جاده ها و ساختمان ها تاثیر بسزایی بر رهگذران دارد و نمی توان حضور آنها را نادیده گرفت. استفاده از رنگ های روشن توجه همه را به خود جلب می کند و ذهن مخاطبان را احاطه می کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *