انواع تلویزیون شهری

تلویزیون شهری در تهران

تلویزیون شهری در تهران به عنوان یکی از ابزارهای کاربردی و بسیار محبوب در امر تبلیغات و یا اطلاع رسانی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چراکه امروزه به واسطه قابلیت های فوق العاده این رسانه، تقاضا برای خرید و بهره مندی از مزایای آن در پایتخت، افزایش چشمگیری یافته و در طرف مقابل نیز، گرایش افراد برای تماشای محتوای تبلیغاتی متنوع و پویا از طریق این تجهیزات، بسیار زیاد شده است. از این رو وجود مراکزی در شهر تهران که قادر به عرضه بهترین خدمات در این راستا باشند، الزامی خواهد بود. لذا ضروری است در ابتدای همین مطلب این نکته را خاطرنشان شویم که تنها شرکت های دارای اعتبار و سابقه لازم که در این زمینه از دانش روز و امکانات کافی برخوردار هستند، می توانند خدماتی باکیفیت به همراه ایده هایی جذاب و مخاطب پسند را به مشتریان و متقاضیان نصب این تجهیزات ارائه نمایند. در ادامه بیشتر به بررسی موضوع خرید و فروش تلویزیون شهری در تهران خواهیم پرداخت.

تلفن:

۰۲۱۸۸۶۶۶۲۱۵
۰۲۱۸۸۶۶۶۲۱۶
۰۲۱۸۸۶۶۶۲۱۷
۰۲۱۸۸۶۶۶۲۱۸

آدرس:

تهران – بزرگ راه حقانی بعد از چهارراه جهان کودک نبش کوچه شهیدی پلاک ۱۸ طبق اول واحد۴

قابلیت های تلویزیون شهری در تهران

تلویزیون های شهری، تابلوها یا نمایشگرهای دیجیتالی و بزرگی هستند که در انواع و کیفیت های گوناگون برای اهداف مختلف، تولید و نصب می گردند. این تابلوهای هوشمند، از اجزا و قطعات متعددی تشکیل شده اند که اصلی ترین و مهمترین آنها، لامپ های LED کوچکی هستند که از کنار هم قراردادن آنها، صفحه نمایش این تلویزیون های غول پیکر ایجاد می گردد. همانطور که اشاره شد، این نمایشگرها با مزایا و قابلیت های متنوع شناخته می شوند که نمایش انواع محتوا به صورت تمام رنگی و به طور دائمی از آن جمله است. همچنین امکان استفاده از آنها برای کلیه فضاهای داخل و خارج سالن نیز، قابلیت دیگری است که زمینه کاربرد آنها را برای اهداف گوناگون، میسر می کند. این موارد به همراه استفاده از قطعات باکیفیت موجب افزابش فروش تلویزیون شهری در تهران شده است.

 

ویژگی های مهم تلویزیون شهری در تهران در تهران

  • قابلیت نمایش انواع محتوای تصویری به صورت رنگی و جذاب
  • مصرف انرژی بسیار کم و بهینه
  • کیفیت فوق العاده تصاویر
  • مقاومت و کارایی عالی در شرایط مختلف دمایی و محیطی
  • مقاومت بی نظیر در محیط های مرطوب
  • قابلیت پیاده ‌سازی در ابعاد و اندازه های متنوع
  • عدم محدودیت در طراحی و امکان اجرا در اشکال گوناگون
  • برخورداری از تصاویری با وضوح و شفافیت بسیار بالا
  • دارای زاویه دید بسیار خوب از اطراف و جوانب
  • استفاده از به روزترین تکنولوژی دنیا برای ساخت
  • برخوردار از رابط کاربری ساده و بسیار راحت

اهداف فروش تلویزیون شهری در تهران

به طور کلی نصب و استفاده از نمایشگرهای LED در سطح تهران برای اهداف گوناگون صورت می گیرد که در این بخش به برخی از این موارد کاربرد اشاره خواهیم داشت:

  • به عنوان ابزار تبلیغاتی

شاید بتوان مهم ترین کاربرد نمایشگرهای شهری را استفاده به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی دانست که بازخوردهای بسیار خوبی را برای مشاغل و کسب و کارهای مختلف به همراه دارد. به همین دلیل در اکثر مکان های شلوغ و پر رفت و آمد مانند میادین و چهارراه ها، شاهد نصب یک تلویزیون شهری برای معرفی  بسیاری از مشاغل و فعالیت های تجاری هستیم.

  • اطلاع رسانی برخی وقایع و رویدادها

یکی دیگر از اهداف فروش تلویزیون شهری در تهران و مناطق پرتردد، پخش اخبار و اطلاع رسانی برخی وقایع و رویدادها است. این کاربرد اغلب مورد توجه ارگان ها و نهادهای سازمانی قرار دارد.

  • به منظور زیباسازی شهری

امروزه تلویزیون های شهری به واسطه قابلیت های تولید و همچنین پخش تصاویر پویا و باکیفیت، برای اهداف دیگری مانند زیبایی فضای شهری و به عنوان یک المان جهت نصب در برخی اماکن نیز مورد توجه می باشد. نمای ساختمان های شیک و یا داخل مجتمع های تجاری که روزانه محل عبور و مرور جمعیت زیادی از افراد است، بهترین مکان برای نصب و بهره مندی از زیبایی این نمایشگرها خواهد بود.

 

نصب و راه اندازی تلویزیون شهری

با توجه به تاثیر فوق العاده نمایشگرهای شهری و بازدهی بالایی که در جذب مخاطب دارند، استقبال بیشتری از آنها در مقایسه با روش های سنتی تبلیغات می شود. از این رو فروش تلویزیون شهری در تهران بسیار زیاد است و عمده متقاضیان افراد و مشاغلی هستند که می خواهند در مسیر پیشرفت فناوری، محتوا و تصاویر مورد نظر را با جلوه و جذابیت مطلوب تر در اختیار مخاطبان خود قرار بدهند. بر همین اساس با صرف هزینه های مشخص، می توان برای برخورداری از قابلیت های این رسانه دیجیتال اقدام نمود. البته از آنجایی که نصب نمایشگر شهری، مستلزم دریافت برخی مجوزها است، توصیه می شود به مراکز ارائه خدمات فروش و نصب این تجهیزات در تهران که اغلب شرکت ها و یا کانون های تبلیغاتی هستند، مراجعه نمایید. در این صورت صفر تا صد مراحل پرچالش این پروسه توسط این مراکز انجام می شود.

 

محل نصب نمایشگر شهری در تهران

معمولا فروش تلویزیون شهری در تهران به دو صورت و برای نصب در اماکن سرپوشیده و یا فضاهای باز و شهری صورت می گیرد. این مسئله متناسب با نوع کاربرد آن و خواست و نظر مشتری انجام می شود و تحت تاثیر همین مسئله، نوع نمایشگر، امکانات، قیمت و بسیاری دیگر از امکانات این تجهیزات، متفاوت خواهد بود. به همین دلیل در هنگام خرید و استفاده از تلویزیون های شهری و مطابق با ضوابط و استانداردهایی که برای نصب هریک از این نمایشگرها تعیین گردیده و نیز با توجه به بودجه مورد نظر خود می توانید محل نصب آنها را انتخاب نمایید.

بهترین مراکز فروش نمایشگر شهری در تهران

ساخت و تولید نمایشگر شهری نیازمند رعایت دستورالعمل ها و در نظر گرفتن برخی پارامترهای مهم فنی و کیفی است که همین امر ضرورت مراجعه به مراکز دارای رزومه و سابقه فروش تلویزیون شهری در تهران را بیشتر می کند. چراکه این مراکز خدمات خود از نظر کیفیت و همچنین قیمت در بالاترین سطح به مشتریان خود ارائه می کنند. همچنین برای اطمینان خاطر خریداران از ارائه پشتیبانی در مواقع لازم، خدمات پس از فروش مطلوب و ضمانت هایی نیز برای عملکرد بهینه اجزا و بخش های مختلف این نمایشگرها به مشتریان داده می شود که تمام این موارد بیانگر معتبر بودن مراکز فروش و ساخت این دسته از تجهیزات الکترونیکی است.

علاوه بر آن، عرضه خدمات به صورت آنلاین نیز از دیگر شاخصه های بهترین مراکز فروش نمایشگرهای شهری در تهران است و به این ترتیب، امکان دسترسی مشتریان از نقاط دور و نزدیک به این خدمات میسر خواهد بود.

 

عوامل موثر بر قیمت نمایشگر شهری

قیمت خرید تلویزیون شهری را می توان تحت تاثیر عوامل و فاکتورهای گوناگونی دانست که عمده آنها به امکانات مد نظر مشتریان مربوط می شود. به این معنی که با توجه به برند سازنده، ابعاد نمایشگر، کیفیت تصویر، رزولوشن، دات پیچ ها، تعداد و تراکم پیکسلی، کنتراست، روشنایی و وضوح تصاویر، مقدار مصرف برق، کیفیت صدا و نوع سیستمی که به همین منظور در نظر گرفته می شود و همچنین روش خرید و یا خدمات پس از فروشی که ارائه می گردد، قیمت فروش تلویزیون شهری در تهران نیز متفاوت خواهد بود.

 

نحوه اجاره تلویزیون شهری

افرادی که تنها برای مدت زمان معینی، قصد استفاده از نمایشگر شهری را دارند و یا اینکه هزینه های خرید یک تابلوی اختصاصی برای آنها زیاد است، می توانند از طریق اجاره کوتاه مدت از مزایای این تجهیزات دیجیتالی بهره مند گردند. به همین منظور، متقاضیان می توانند راهنمایی های لازم در خصوص اجاره و یا سایر اطلاعات نظیر قیمت و یا امکانات مورد نظر و یا نحوه ثبت سفارش را از مراکز عرضه کننده خدمات اجاره یا فروش تلویزیون شهری در تهران کسب نمایند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *