انواع تلویزیون شهری

مزایای استفاده از تلویزیون شهری

مزایای استفاده از تلویزیون شهری

مزایای استفاده از تلویزیون شهری به عنوان یکی از موثرترین ابزارهای تبلیغات و اطلاع رسانی بسیار متنوع و گسترده است و همین امر موجب گردیده که بسیاری از نهادها و کسب و کارها از این تجهیزات برای جلب توجه مخاطبان خود بهره ببرند. البته برای استفاده حداکثری از جنبه های مثبت نمایشگرهای شهری، رعایت یکسری قواعد و همچنین توجه به فاکتورهایی مانند کیفیت و وضوح تصاویر، شدت نور، تعداد پیکسل ها و مهمتر از همه، انتخاب بهترین مکان برای نصب آنها نیز بسیار با اهمیت است. بنابراین در صورت عدم توجه به نکات مهم در نصب و راه اندازی، این تجهیزات به خودی خود نمی تواند ویژگی های شاخص و ارزشمندی داشته باشد. نوع محتوای ارائه شده و پویایی و جذابیت آن نیز در بازدهی و جلب توجه مشتری نقش قابل توجهی دارد. درواقع مزایا و ویژگی های این تجهیزات می تواند برند شما را به طیف وسیعی از افراد معرفی نماید.

موارد کاربرد تلویزیون شهری

پیش از بررسی مزایای استفاده از تلویزیون شهری بد نیست مروری کوتاه بر موارد کاربرد این تجهیزات نیز داشته باشیم. به طور کلی امروزه از این تابلوهای دیجیتال به منظور تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی استفاده می شود که شرح آنها را در ادامه بیان خواهیم کرد:

  • تبلیغات : یکی از اهداف اصلی برای استفاده از مزایای این تجهیزات الکترونیکی کارآمد، معرفی کسب و کارها و برندها برای مخاطبان است. به طوری که با نصب در بزرگراه ها، میادین و معابر می توان کالا یا خدمات مورد نظر را به طیف وسیعی از مشتریان هدف معرفی نمود.
  • اطلاع رسانی : اما کارکرد بعدی نمایشگرهای شهری، اطلاع رسانی برخی رویدادها و پخش اخبار و تصاویر مربوط به برگزاری مراسمات مختلف مانند کنسرت، سمینار، همایش و… خواهد بود.

مزایای استفاده از تلویزیون شهری

همانطور که اشاره شد، تلویزیون های شهری امروزه یکی از بهترین راه ها برای تبلیغات و اطلاع رسانی به شمار می آیند و تاثیر فوق العاده ای در موفقیت در کسب و کارها دارند. درواقع آنچه موجب گردیده که توجه مخاطبان به این تجهیزات افزایش یابد، مزایای منحصر به فرد و ارزشمند تلویزیون های شهری است. اگرچه بسیاری از افراد به مزیت های این نمایشگرهای عظیم الجثه آگاهی دارند اما برای آندسته از افرادی که به تازگی قصد استفاده از تابلوهای ال ای دی را دارند، مزایای تلویزیون های شهری را در ادامه برخواهیم شمرد:

۱. امکان معرفی هر نوع کالا یا خدماتی به مردم با استفاده از این تجهیزات الکترونیکی وجود دارد.

۲. از مزایای استفاده از تلویزیون شهری می توان به کیفیت مطلوب و فوق العاده نمایشگر و تصاویر ارائه شده توسط آن اشاره نمود.

۳. با توجه به استفاده از لامپ های LED در ساخت و این تلویزیون ها، دوام طولانی و مصرف انرژی پایینی خواهند داشت.

۴. قابلیت نمایش تصاویر متحرک و محتوای ویدئویی به همراه متن و صدا از مزایای ارزشمند تلویزیون های شهری و دلایل استفاده از آنها است.

۵. استفاده از این نمایشگرهای دیجیتال یک روش خاص و متفاوت تبلیغات با بهره گیری از فناوری روز دنیا به حساب می آید.

۶. نصب و کارکرد آسان از مزایای استفاده از تلویزیون شهری به شمار می رود.

۷. وزن تابلوهای LED بسیار پایین و حمل و جابه جایی آن در شهر بسیار راحت است.

۸. تلویزیون های شهری این قابلیت را دارند که از انواع پورتهای ورودی برای پخش محتوای مورد نظر پشتیبانی کنند.

۹. تداوم و استمرار در اطلاع رسانی و تبلیغات از مزایای مهم این نمایشگرها محسوب می شوند.

۱۰. کمک به ارتقاء سطح فرهنگی و پیشرفت شهری مزیت دیگر این تکنولوژی است.

۱۱. زیباسازی نمای شهری نیز از جمله مزایای استفاده از تلویزیون شهری می باشد.

۱۲. این روش یک جایگزین عالی برای روش های سنتی و قدیمی تبلیغات مانند فلکسی و بنر خواهد بود.

۱۳. گستردگی زاویه دید نمایشگرهای شهری از شاخصه های مهم این تابلوها است. به طوری که با مشاهده آن از هر طرف می توان محتوای ارائه شده را تماشا نمود.

۱۴. تلویزیون های شهری از تنوع رنگی فوق العاده ای برخوردار هستند.

۱۵. پخش تصاویر از طریق تلویزیون شهری فاقد تابش پرتوهای مضر خواهد بود.

۱۶. سازگاری با هر نوع شرایط آب و هوایی و مقاومت عالی در برابر تغییرات دمایی از دیگر مزایای استفاده از تلویزیون شهری به حساب می آید. ضمن آنکه این تجهیزات، پایداری قابل توجهی در برابر ضربات و برخورد اجسام دارند.

نقش و اهمیت تلویزیون شهری در تبلیغات

امروزه تبلیغات یکی از راه های بسیار مهم برای موفقیت در هر کسب و کاری به حساب می آید. درواقع شما با استفاده از روش های خاص، تلاش می کنید مخاطبان را با کالا یا خدمات خود آشنا نموده و به درآمدزایی مطلوب و مورد انتظار برسید. اما قطعأ تمامی روش ها و ابزارهای تبلیغاتی نمی توانند کارایی لازم را برای رسیدن به بازدهی داشته باشند و درصد موفقیت آنها بسته به عوامل و فاکتورهای مختلف متفاوت خواهد بود.  لذا می بایست بهترین گزینه را برای معرفی برند و کسب و کار خود انتخاب نمائید. در این سالها و با توجه به پیشرفت چشمگیر تکنولوژی، ابزارهای پرمخاطب و جذابی وارد بازار شده اند که توانایی و قدرت زیادی در ارائه خدمات و محصولات مختلف دارند. با توجه به مزایای استفاده از تلویزیون شهری که در بخش قبل برشمردیم، این تجهیزات را می توان بهترین راهکار تبلیغات شهری دانست.

مزایای استفاده از نمایشگر شهری برای تبلیغات

۱. اولویت بیش از ۷0% درصد افراد و مشتریان، خرید از مراکزی است که محصولات و خدمات خود را از طریق تلویزیون شهری معرفی می کنند.

۲. بیشتر از ۵0% مشتریان پس از دیدن محتوای تصویری نمایشگرهای شهری، آن را تا مدت طولانی به خاطر می سپارند.

۳. بیشتر از یک سوم افراد هنگام عبور از مقابل نمایشگرهای شهری، برای دیدن محتوای آن توقف می کنند.

۴. افزایش احتمال چهل درصدی خرید مشتریان از طریق این تجهیزات به عنوان مهمترین مزیت استفاده از تلویزیون های شهری به شمار می رود.

۵. تبلیغات و معرفی برندها و ارگان ها از طریق تلویزیون شهری، بسیار مقرون به صرفه و مناسب است.

نحوه اجاره یا خرید تلویزیون شهری

پس از آشنایی با مزایای استفاده از تلویزیون شهری احتمالا شما نیز مصمم به استفاده از این تابلوها با هدف معرفی و تبلیغات محصولات و برند مورد نظر خود خواهید شد. بر همین اساس می توانید برای خرید و یا اجاره کوتاه مدت آن برنامه ریزی کرده و محتوایی جذاب و مخاطب پسند را برای پخش آماده نمائید. البته در شرایطی که قصد ندارید هزینه زیادی صرف کنید و یا تنها برای یک دوره کوتاه مدت، تصمیم به استفاده از این تجهیزات دارید، اجاره تلویزیون های شهری گزینه بهتری است. بنابراین با مراجعه یه یکی از مراکز معتبر طراحی و ساخت این تابلوهای ال ای دی و دریافت مشاوره های لازم و بیان خواسته ها و امکانات مورد نظر خود، تلویزیون شهری را برای مدت مشخص اجاره نموده و یا خریداری کنید تا از مزایای متعدد آن بهره مند شوید.

هزینه نصب و استفاده تلویزیون شهری

اگرچه یکی از مزایای استفاده از تلویزیون شهری در طولانی مدت و به ویژه برای اهداف تبلیغاتی، هزینه های مناسب و مقرون به صرفه آن است اما عوامل و فاکتورهای متعددی در قیمت نصب و یا تبلیغات توسط این تجهیزات نقش دارند. به این ترتیب، علاوه بر سایز نمایشگر که اصلی ترین پارامتر تعیین کننده قیمت این تابلوها است، امکانات و قابلیت های متنوع آنها نیز در این باره تاثیرگذار هستند. طراحی پایه ها و جلوه بدنه و همچنین کیفیت و برند قطعات به کار رفته در ساخت و موارد مهمی مانند امنیت و یا تجهیزات خنک کننده از جمله عواملی هستند که در هزینه های اجرا و پیاده سازی نمایشگرهای شهری تعیین کننده می باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *