انواع تلویزیون شهری

اجاره تلویزیون شهری

اجاره تلویزیون شهری

تلویزیون شهری رسانه‌ای حرفه‌ای است که توسط بسیاری از سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ اما کسب‌وکارهای متوسط یا حتی نوپا نیز می‌توانند با اجاره تلویزیون شهری به جای خرید آن، با قیمتی کمتر، کسب‌وکار خود را تبلیغ کنند. اگر اولین بار است که نام این روش تبلیغاتی را می‌شنوید و چیزی از آن نمی‌دانید، مطلب زیر را مطالعه کنید تا با اجاره نمایشگر شهری و مزایای آن بیشتر آشنا شوید.

تلفن:
۰۲۱۸۸۶۶۶۲۱۵
۰۲۱۸۸۶۶۶۲۱۶
۰۲۱۸۸۶۶۶۲۱۷
۰۲۱۸۸۶۶۶۲۱۸
آدرس:
تهران – بزرگ راه حقانی بعد از چهارراه جهان کودک نبش کوچه شهیدی پلاک ۱۸ طبق اول واحد۴

با افزایش رقابت، متخصصان در دنیای تجارت باید دائماً تخیل، نوآوری و خلاقیت خود را نشان دهند تا برجسته شوند. به همین دلیل است که اجاره تلویزیون شهری تحت عنوان بیلبوردهای تبلیغاتی به دلیل انتخاب های زیاد و امکانات متنوعی که ارائه می دهند بسیار محبوب هستند. همراه با یک استراتژی بازاریابی خوب، استفاده از ابزار ارتباطی از این نوع برای تبلیغ یک برند، محصول یا رویداد موثر است.

تلویزیون شهری چیست ؟ تلویزیون شهری را می توان یک ابزار تبلیغاتی دیجیتال با قابلیت های خاص معرفی نمود که در ابعاد بسیار بزرگ برای فضاهای باز و وسیع طراحی شده است. به طوری که امکان استفاده از آنها در طی مدت زمان به خصوصی از شبانه روز وجود دارد

اجاره انواع تلویزیون شهری

تلویزیون شهری به لحاظ  عملکرد و کارایی که در حوزه تبلیغات دارند به دو نوع داخل سالن و خارج از سالن تقسیم بندی می شوند. تلویزیون های شهری خارج سالن به دلیل مکان ها و موقعیت هایی که مورد استفاده قرار می گیرند هم ضد آب و هم ضد ضربه طراحی شده اند. یکی از ویژگی تلویزیون های شهری خارج از سالن نمایش شفاف و واضحی است که در اثر تابش نور آفتاب و خورشید ایجاد می کنند.

مکان هایی که از این نوع از تلویزیون شهری استفاده می شود در  فضاهای باز شهری نظیر میادین شهرها، بزرگراه ها، فرودگاهها، پارک ها و مساجد استفاده می شوند . تلویزیون های شهری داخل سالن اکثریت در فضاهای بسته همانند ایستگاه های مترو، سالن های انتظار در بیمارستان ها، درمانگاه ها، فرودگاه ها، هتل ها، سینما ها و تالارها می باشد.

به خاطر داشته باشید که میزان رزولوشن تلویزیون های شهری داخل سالن به نسبت تلویزیون های شهری خارج سالن قوی تر می باشد. علت این امر هم بر می گردد به فاصله مشاهده کننده که با تابلوهای نمایشگر شهری دارد. درواقع هنگامی که فاصله شخصی از نمایشگرهای شهری نزدیک تر باشد به رزولوشن زیادتری برای وضوح تصویر نیاز خواهد داشت.

تلویزیون شهری Indoor

تلویزیون شهری Indoor به نمایشگرهایی می‌گویند که برای استفاده در فضاهای داخلی طراحی شده است. این نمایشگرها معمولا ابعاد کوچکتری دارند و به این دلیل که کمتر در معرض عوامل محیطی هستند، به استفاده از متریال خاصی در بدنه آن‌ها نیاز نیست. اگر قصد اجاره تلویزیون شهری برای سالن‌های همایش، استخر، لابی و سایر مکان‌های داخلی را دارید، باید از این نوع نمایشگر استفاده کنید.

تلویزیون شهری Outdoor

نمایشگرهایی که برای استفاده در فضای باز ساخته می‌شوند نیز تلویزیون شهری Outdoor نام دارند. این نمایشگرها بدنه بسیار مقاومی دارند و ضد آب و ضد ضربه طراحی شده‌اند. همچنین به دلیل تابش نور خورشید، باید از کیفیت تصاویر خوبی برخوردار باشند. از این نوع تلویزیون معمولا در میادین اصلی شهرها، بزرگراه‌ها، فرودگاه، پارک‌ها، مساجد و استادیوم ورزشی استفاده می‌شود.

تلویزیون شهری RGB

نمایشگرهای شهری از نظر کیفیت تصویر به دو نوع تقسیم می‌شوند. تلویزیون شهری RGB که یکی از آن‌هاست، به نمایشگرهایی گفته می‌شود که هر پیکسل آن یک لامپ LED قرمز، سبز و آبی دارد. این نوع صفحه نمایش برای استفاده در تلویزیون‌های Outdoor مناسب‌تر است.

تلویزیون شهری RGB2

اگر نمایشگر شهری شما از نوع RGB2 باشد، به این معنا است که هر پیکسل آن دارای 6 تا لامپ LED (2 تا قرمز، 2 تا آبی و 2 تا سبز) است. در این صورت، تصاویر و ویدیوهای نمایشی با کیفیتی بسیار بهتر نمایش داده می‌شود. اگر قصد اجاره تلویزیون شهری برای فضاهای داخلی مانند سالن‌های همایش را دارید، بهتر است از نمایشگر RGB2 استفاده کنید؛ چرا که فاصله شخص تا نمایشگر کمتر است و تصاویر باید با وضوح بیشتری نمایش داده شوند.
بنابراین به خاطر داشته باشید که هرچه فاصله افراد از نمایشگرهای شهری کمتر باشد، به رزولوشن بیشتری برای وضوح تصویر نیاز خواهد داشت. به همین علت میزان رزولوشن تلویزیون‎های شهری داخلی بیشتر از تلویزیون‌های شهری خارج سالن است.

اجاره تلویزیون شهری

مزایای تلویزیون شهری

همان طور که از نام این تابلوهای بزرگ ال ای دی، مشخص است برای نصب در فضای باز، کاربرد ویژه ای دارند اما این به معنای عدم استفاده از آن برای مکان های سرپوشیده و سالن ها نمی باشد. بلکه می توان یکی از اهداف خرید و اجازه این نمایشگرها را نصب در برخی فضاهای داخلی دانست. به همین دلیل ویژگی ها و قابلیت های هریک از انواع این تجهیزات، بسته به محیط مورد استفاده، متفاوت می باشد. مثلا ابعاد، قدرت نمایش و مقاومت محیطی تلویزیون هایی که در فضای باز نصب می شوند در مقایسه با نمونه مشابه داخل سالنی آن به وضوح بیشتر است.

اما به طور کلی می توان برخی از ویژگی های شاخص و مهم تلویزیون های شهری را از قرار زیر دانست:

مصرف کم انرژی
قابلیت پشتیبانی از کلیه ترکیب رنگ ها
بازدهی فوق العاده
مقاومت مطلوب در برابر عوامل محیطی
کیفیت عالی نمایش تصاویر
ایجاد زاویه دید کامل و وسیع

اجاره تلویزیون شهری

اجاره تلویزیون شهری برای تبلیغات

اگرچه تلویزیون‌های شهری کاربردهای متنوعی دارند، اما عمده کاربرد آن‌ها، به ویژه در سطح شهر، برای معرفی محصولات و خدمات است. یک نمایشگر شهری ابعاد بسیار بزرگی دارد و می‌تواند توجه بسیاری از عابران و رانندگان را در سطح شهر به خود جلب کند؛ از این نظر نقشی مهم و تاثیرگذار در معرفی کسب‌وکار شما ایفا می‌کند.
توصیه می‌کنیم پیش از اجاره تلویزیون شهری برای تبلیغات کسب‌وکار خود، به ویژگی‌هایی مانند ابعاد، کیفیت تصویر، شدت نور و مکان نصب آن توجه نمایید و این موارد را با مشاوران در میان بگذارید تا بتوانید نمایشگری مناسب اجاره نمایید. در صورتی که این موارد را در نظر بگیرید و محتوای جالبی برای پخش آماده کنید و آن را به طور مرتب به‌روزرسانی نمایید، می‌توانید مطمئن باشید که محصولات یا خدمات شما به افراد بسیاری نمایش داده شده و تاثیری شگرف در کسب درآمدتان خواهد داشت.
به همین دلیل است که مکان یک بیلبورد باید با دقت انتخاب شود تا امکان ارتباط هدفمند فراهم شود.

اجاره تلویزیون شهری یک کمپین ارتباطی مناسب برای شرکت شما است. بنابراین، تبلیغات نمایش شهری، اجرای یک استراتژی موثر را ممکن می سازد. با استفاده از این فرآیند، تعیین صحیح پارامترهای منطقه‌ای یک کمپین تبلیغاتی آسان‌تر می‌شود، خواه این مسئله تأکید بر مناطق توزیع خاص باشد یا به دنبال دید عمومی‌تر باشد. به همین دلیل است که مکان یک بیلبورد باید با دقت انتخاب شود تا امکان ارتباط هدفمند فراهم شود. به لطف دیجیتال مارکتینگ، این کانال ارتباطی اکنون از آخرین پیشرفت های تکنولوژیک بهره می برد. در واقع، تبلیغ یک نام تجاری بر اساس محتوای پیامی که قرار است منتقل شود، بلکه بر اساس کیفیت بصری رسانه مورد استفاده است. با تماس با یکی از پیشتازان این بازار، طیف گسترده ای از محصولات نوآورانه به شما ارائه می شود. قبل از سرمایه گذاری در اجاره تلویزیون شهری ، باید بدانید که میزان آگاهی از تبلیغات نمایشگرهای شهری در طول سال کم و بیش ثابت می ماند. به طور مشابه، این استراتژی ارتباطی است که بالاترین نرخ بازگشت سرمایه را دارد.

شرایط و نحوه اجاره تلویزیون شهری

برای اجاره تلویزیون شهری ابتدا می بایست یک شرکت مجری ساخت و نصب این قبیل تجهیزات که از سابقه و تجربه کافی در این زمینه برخوردار هستند را شناسایی نموده و با مراجعه حضوری و یا از طریق وبسایت آنها، کلیات سفارش و نحوه اجاره این تابلوها را جویا شوید.

معمولا مدت زمانی که برای اجاره نمایشگر شهری درنظر گرفته می شود، یک دوره مشخص از یک روز تا یکماه و حتی بیشتر است. درواقع بنا به خواست مشتری و نوع تبلیغات و مدت زمان مد نظر وی، این امکان وجود دارد که از امکانات و مزایای تلویزیون های شهری بهره برده شود.

در طی این مدت، مسئولیت نگهداری از این تابلوها و تحویل سالم آن، برعهده مشتری می باشد. درواقع این تابلوها در حضور کارشناس مربوطه و مشتری به صورت کاملا تست شده و صحیح تحویل داده و در پایان دوره اجاره نیز طبق همان شرایط تحویل گرفته می شود.

اجاره تلویزیون شهری

مزیت اصلی اجاره تلویزیون شهری

باید بدانید که اکنون امکان سفارشی سازی هر تلویزیون شهری تبلیغاتی در حال حاضر با هر ویژگی، فرمت و اندازه ای وجود دارد تا جذابیت بیشتری داشته باشد. این به ویژه در نظر گرفته شده است تا به مشتریان هدف اجازه دهد تا محتوای پوسترها را به درستی بخوانند و دسترسی به اطلاعات را تسهیل کنند.

نکات مهم قبل از خرید و اجاره تلویزیون شهری

دقت داشته باشید در هنگام اجاره تلویزیون شهری ، توجه به برخی نکات و موارد الزامی است که برخی از آنها عبارتند از:

ماژول های به کار رفته در ساخت تلویزیون های شهری، انواع و کیفیت های متفاوتی دارند که همین مسئله لزوم دقت در انخاب بهترین ماژول و بهره گیری از راهنمایی مشاورین را افزایش می دهد.
نوع و تعداد پنل های مورد استفاده در ساخت نمایشگرهای دیجتال عامل مهمی در قیمت اجاره این تجهیزات هستند و لذا بد نیست آنها را مد نظر داشته باشید.
اگرچه محدودیتی در انتخاب ابعاد و اندازه تلویزیون های شهری وجود ندارد، اما بهتر است رزولوشن و کیفیت دید بیننده را نیز در نظر بگیرید.
دقت داشته باشید که تلویزیون های شهری متناسب با فضاهای درونی و بیرونی در دو مدل outdoor و indoor ارائه می گردند که بسته به نیاز خود می توانید بهترین نوع را انتخاب نمائید.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت اجاره تلویزیون شهری

عوامل تاثیر گذار بر قیمت اجاره تلویزیون شهری

عوامل تاثیر گذار بر قیمت اجاره تلویزیون شهری متنوع هستند که از میان آنها یکسری موارد مهم و با اهمیت تر وجود دارد که نسبت به سایر موارد در بالاترین سطح قرار دارند. هزینه هایی که از طرف شرکت های ارائه دهنده تلویزیون شهری به مشتریان و متقاضیان اعلام می شود برحسب نوع کیفیت تصویر، مدت زمانی که تلویزیون شهری اجاره  داده می شود و همچنین تراکم پیکسل ها در نمایشگر در هر متر مربع متغیر خواهد بود.

با آنکه امکان دارد اجاره تلویزیون شهری برای شما هزینه سنگین و بالایی داشته باشد اما از طرفی می تواند برای شما مشتری فعال به دنبال داشته باشد و اگر در اماکن شلوغ استفاده شود، کسب و کار شما بیشتر دیده می شود . مکان های شلوغی چون نمایشگاه ها، بزرگراه ها، میادین و مجتمع های تجاری برای شما بازدهی بالایی را به همراه خواهد داشت.

تلویزیون شهری یا همان تلویزیون ال ای دی در دنیای ما به طور فزاینده ای قابل استفاده شده اند. آنها توجه را به خود جلب می کنند و برندها را به شیوه ای منحصر به فرد تبلیغ می کنند. فروش و نصب تلویزیون شهری رشد بی سابقه ای را تجربه می کند زیرا مشتریان به دنبال رویکردی جدید و تاثیرگذار برای تابلوهای دیجیتال هستند.

این باعث می‌شود شرکت‌ها به دنبال راه‌حل‌هایی برای اجاره تلویزیون شهری یا خرید آنها باشند که قدرتمندتر، انعطاف‌پذیرتر باشند و در عین حال، مانند هر کس دیگری در جهان، آن‌ها نمی‌خواهند پول خود را هدر بدهند.

تلویزیون شهری یا همان تلویزیون ال ای دی تصاویر را از طریق ال ای دی های کوچک با رنگ های مختلف در کنار یکدیگر قرارداده و سپس آنها را نمایش می دهد. اجزای تصاویری که بر روی تلویزیون های شهری نمایش داده می شود از تعدادی پیکسل تشکیل شده است.

 

قیمت اجاره تلویزیون شهری

برای شرکتی که می خواهد دید خود را بهبود بخشد، استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی موثرترین راه برای دستیابی به این هدف است. این قالب که در نمایشگرهای شهری ادغام شده است، امکان توزیع گسترده را فراهم می کند که می تواند به تعداد زیادی از مصرف کنندگان برسد. امروزه در مورد تلویزیون های شهری تبلیغاتی، انتخاب بسیار گسترده است، اما بهترین کار برای به دست آوردن یک محصول با کیفیت، تماس با یک تولید کننده در حوزه تلویزیون های شهری با تجربه است. این ابزار ارتباطی به دلیل کارایی زیاد، حتی توسط بزرگترین برندها نیز به طور فزاینده ای مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین، هر بخش از فعالیتی که در آن باز می کنید، انتخاب این راه حل اقتصادی و سودآور به شما این امکان را می دهد که به سرعت شهرت نام تجاری خود را افزایش دهید. از نظر تبلیغات بصری، تبلیغات نمایش شهری در مقایسه با سایر وسایل ارتباطی که اغلب با آن مواجه می شوند، محبوب ترین هستند.
باتوجه به موارد گفته شده قیمت و هزینه هایی که بابت اجاره کردن تلویزیون شهری در تهران در مناطق مختلف دریافت می شود با توجه به ابعاد و ویژگی ها و همچنین عملکردهایی که به فرد مصرف کننده یا متقاضی می دهد متفاوت می باشد. شما برای دریافت هزینه هایی که بابت اجاره تلویزیون شهری در تهران دریافت می شود می توانید با متخصصان و کارشناسان نور و نما تماس بگیرید.

قیمت اجاره تلویزیون شهری چگونه تعیین می شود؟

این موضوع همواره یکی از دغدغه های مهم و اصلی برای مشتریان تلویزیون شهری در سال های آتی  بوده است. به همین دلیل گروه نور و نما تمام توان خود را برای اجرای هر چه بهتر خواسته های مشتریان در این زمینه به کار گرفته است. گروه نور و نما با وارد کردن قطعات بسیار با کیفیت از کشورهای خارجی که با استانداردهای جهانی مطابقت دارند و می توانند در ساعات کاری طولانی مدت  فعال باشند نیز اشاره کرد. ایجاد توازن در قیمت قطعات وارد شده به دلیل رفاه بیشتر مشتریان که با توجه به نوسانات ارز در بازار صورت می گیرد، همواره پشتیبانی همیشگی خود را ارائه می دهد.

قیمت اجاره تلویزیون شهری،  به صورت  روزانه و ماهانه و برای دوره های نمایشگاهی و کنفرانسی بر اساس نوع تلویزیون و عدد دات تلویزیون مشخص می شود. دوارقع هزینه هایی که بابت اجاره تلویزیون های شهری اعلام می شود با در نظر گرفتن اینکه شما چه نوع تلویزیونی، با چه تعداد دات و همچنین برای چه مدت و به چه ابعادی می خواهید مشخص می گردد.

اجاره نمایشگر شهری برای محیط باز

اجاره نمایشگر شهری برای محیط باز

 در هنگام اجاره تلویزیون های شهری برای محیط های فضای باز، تجهیزاتی که در اختیار شرکت ها و یا افراد قرار می گیرد با تجهیزات تلویزیون های داخل سالنی بسیار متفاوت می باشد.

مشخصات تجهیزات نمایشگر مخصوص فضای بیرون  عبارتند از:

اول از همه این نمایشگرها قرار است در فضاها و مکان های باز همچون استادیوم های ورزشی، ورودی نمایشگاه ها و فروشگاه ها و چهارراه ها و بزرگراه ها و سایر مکان های شلوغ و پر تردد نصب شوند. در نتیجه ابعادی که برای این نوع از تلویزیون های شهری در نظر گرفته می شود ابعاد بزرگ می باشد که فاصله چراغ های ال ای دی روی پنل ها بیشتر است.

پانل هایی که در این نوع از نمایشگرها استفاده می شوند همگی بدون استثنا از ویژگی های ضد آب بودن، ضد گرد و غبار، ضد ضربه و با مقاومت بالا برخوردار هستند. همچنین شدت روشنایی که برای آنها در نظر گرفته شده است بسیار بالاست و تصاویری که از این تلویزیون ها پخش خواهد شد امکان دیده شدن در زاویه های متفاوت با دید مختلف و نور مستقیم خورشید را دارند.

مزایای بکار گیری و اجاره تلویزیون شهری :

  • علاوه بر مزیت های کیفی ذکر شده، خوب است به مزیت های کمی و بررسی شده تلویزیون شهری به شرح زیر نیز توجه شود.
  • ۷۳ درصد از مصرف‌کنندگان و مشتریان ترجیح می‌دهند در مراکز مجهز به تلویزیون‌های شهری  خرید کنند.
  • 52 درصد از بینندگان پیام هایی که از تلویزیون شهری  پخش می شوند را همواره به خاطر می آورند.
  • همواره 33 درصد از رهگذرانی که از کنار یک صفحه تلویزیون شهری بزرگ عبور می کنند لحظه ای را توقف و یا مکث می کنند تا محتوای تصویر یا ویدیو را مشاهده کنند.
  • با بکار گیری این رسانه در تبلیغات احتمال خرید مشتریان تا 37 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.
  • این رسانه تمایل و علاقه به خرید در افراد را برای آینده ای نزدیک تا حدود 33 درصد افزایش خواهد داد.
  • افزایش یافتن آگاهی و یادآوری برند و خدمات تا 48 درصد امکان پذیر است.
  • به واسطه بکار گرفتن از تبلیغات تلویزیون شهری امکان خرید مجدد مشتریان را تا بیش از 33 درصد بالا می برد.

ویژگی‌هایی که هنگام اجاره تلویزیون شهری باید به آن توجه کنیم:

هر نمایشگر شهری، قطعات سخت‌افزاری و ویژگی‌هایی دارد که بر اساس محل استفاده و نوع کاربرد آن متفاوت است. طبیعتا این ویژگی‌ها بر قیمت اجاره تلویزیون شهری تاثیر می‌گذارد. در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ترین این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت.

دات پیچ

دات پیچ به فاصله هر لامپ LED در تلویزیون‌های شهری گفته می‌شود. این عبارت به صورت حرف P به همراه یک عدد نوشته می‌شود که بیانگر این مقدار فاصله است. مثلا P5 به معنی این است که فاصله پیکسل‌ها از یکدیگر 5 میلی‌متر است. حال، هرچه این فاصله کمتر باشد، رزولوشن تصویر بالاتر رفته و کیفیت نمایش بهتر می‌شود. بنابراین قیمت اجاره تلویزیون شهری افزایش می‌یابد.

جنس پایه و بدنه

یکی دیگر از ویژگی‌های تلویزیون‌ شهری که در قیمت اجاره آن موثر است، متریال به کار رفته در ساخت بدنه آن است. ظاهر نمایشگرهای شهری باید با محیط اطراف خود هماهنگ باشند و در عین حال، مقاومت خوبی در برابر باد، باران و نور خورشید داشته باشند. پایه آن نیز باید بسیار مستحکم و بادوام باشد و بتواند وزن بالای نمایشگر را تحمل کند.

ابعاد

یکی از ویژگی‌هایی که هنگام اجاره تلویزیون شهری باید به آن دقت کنید، ابعاد نمایشگر است. این ویژگی بر اساس کاربرد و مکان استفاده از نمایشگر تعیین می‌شود. قاعدتا هر چقدر ابعاد تلویزیون بزرگ‌تر باشد، مجبور به پرداخت بهای بیشتری برای اجاره آن خواهید بود.

تجهیزات ایمنی

همانطور که از نام آن مشخص است، تجهیزات ایمنی یا امنیتی، سخت‌افزار یا نرم‌افزارهایی هستند که برای حفظ امنیت نمایشگر از دست سارقان و هکرها در نظر گرفته می‌شوند. اگرچه ممکن است هنگام اجاره تلویزیون شهری این مورد را کم‌اهمیت بشمرید، اما اکیدا توصیه می‌کنیم نمایشگر مورد نیاز خود را از جایی اجاره کنید که موارد ایمنی آن را به خوبی تامین نماید.

خنک‌کننده

خنک‌کننده را نیز باید یکی از مشخصات تلویزیون‌های شهری به شمار آورد که به مکان استفاده از آن بستگی دارد. اگر قصد دارید از نمایشگر شهری در محیط‌های خشک و گرم با تابش مستقیم آفتاب استفاده کنید، بهتر است به فکر تهیه خنک‌کننده برای آن باشید.

اجاره تلویزیون های شهری با کیفیت

از آنجایی که خرید تلویزیون شهری به جهت آنکه هزینه های  بالایی را خواهد داشت برای تبلیغات شرکت ها و سایر کسب و کارها منطقی و اصولی نمی باشد. بنابراین برای آنکه افراد بتوانند از منابع مالی خود بصورت بهینه استفاده کنند  بهتر است که  از این دستگاه، بصورت اجاره تلویزیون شهری بصورت روزانه یا ماهیانه و حتی دوره ای  را مد نظر قرار دهند.

نور و نما یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات تلویزیون شهری در تهران می باشد که می توانید انواع مختلف تلویزیون شهری را در ابعاد مختلف  اجاره کنید و همچنین از مشاوره رایگان ما که توسط مجرب ترین کارشناسان در زمینه اجاره صفحه نمایش شهری تخصص کامل دارند بهره مند شوید. برای اجاره تلویزیون شهری  با مشاوره رایگانی که دریافت می کنید می توانید بهترین مکان های نصب و راهن اندازی را برای تبلیغات پر بازده خود برای ابعاد متناسب با نیازی که بررسی می شود را برگزینید و از نتایج عالی که برای تان در آینده به دنبال خواهد داشت بیشترین استفاده را ببرید.

نتیجه گیری :

بسیاری از شرکت‌ها یک تابلوی تبلیغاتی ثابت را انتخاب می‌کنند، وسیله‌ای که اغلب بر روی دیوارها، ویترین مغازه‌ها یا حتی مکان‌هایی که برای این منظور در نظر گرفته شده (پیاده‌روهای سرپناه اتوبوس و غیره) یافت می‌شود. از سوی دیگر، افرادی نیز هستند که پوسترهای تبلیغاتی موبایل را انتخاب می‌کنند، فرآیندی که مبتنی بر استفاده گسترده‌تر از اجاره تلویزیون شهری ، به عنوان بخشی از یک استراتژی ارتباطی است. حتی اگر سرمایه‌گذاری در این نوع بازاریابی خیابانی به بودجه بیشتری نیاز داشته باشد، اثربخشی آن باعث می‌شود که هزینه‌ها با سرعت بیشتری استهلاک شود و توجه مشتریان بزرگ‌تر بیشتر شود.

https://noronama.com/wp-content/uploads/2022/04/IMG_3097.mov

https://noronama.com/wp-content/uploads/2022/04/IMG_3094.mov

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *