انواع تلویزیون شهری

تلویزیون شهری اقساطی

تلویزیون شهری اقساطی

تلویزیون شهری اقساطی

به چند نمایشگر در ابعاد مشخص که کنار هم قرار می گیرند و یک تصویر بزرگ را به نمایش می‌گذارند ویدئو وال یا تلویزیون شهری می گویند.
این روزها اکثر مدیران بازاریاب برای تبلیغ کسب و کار خود به دلیل صرفه جویی در هزینه و بازدهی بسیار بالا از تلویزیون های شهری استفاده می کنند.
اگر در تهران زندگی می کنید و قصد دارید کسب و کار خود را تبلیغ کنید و شرکت طراحان نمایش نور ونمای ایرانیان یکی از معتبرترین شرکت ها برای خرید تلویزیون شهری اقساطی است.
این شرکت با تکیه بر تجربه و توانایی مدیران و پرسنل خود در سال ۹۰ تاسیس گردید و آماده اجرای پروژه های بزرگ کشوری با رزومه‌ای قوی است. شرایط اقساط به صورت است ابتدا ۵۰% از مبلغ تلویزیون شهری را پرداخت می‌کنید، سپس مابقی را به صورت چهار فقره چک، به مدت 4 ماه تسویه می‌کنید.
برای خرید یا فروش تلویزیون شهری می‌توان به شرکت طراحان نمایش نور و نمای ایرانیان زیر نظر متخصصان حرفه ای، مراجعه کنید. آدرس و پل ارتباطی ما

تلفن:

۰۲۱۸۸۶۶۶۲۱۵
۰۲۱۸۸۶۶۶۲۱۶
۰۲۱۸۸۶۶۶۲۱۷
۰۲۱۸۸۶۶۶۲۱۸

 

آدرس:

تهران – بزرگ راه حقانی بعد از چهارراه جهان کودک نبش کوچه شهیدی پلاک ۱۸ طبق اول واحد۴

تلویزیون شهری چیست؟

نمایشگر هایLED بزرگ که در سطح شهر دیده می‌شود تلویزیون شهری می گویند. برنامه ای که این تلویزیون ها را به تصویر می کشند به دو شکل آفلاین و آنلاین است. در وضعیت آنلاین نمایشگر به یک سیستم کامپیوتر وصل می شود هنگامی که مانیتور روشن میشود هر تصویر و ویدئویی که پخش کند، روی تلویزیون نمایش داده می‌شود.

در روش آنلاین به این صورت است که یک برنامه مشخص شده و اتوماتیک از قبل آماده می‌کنند و روی تلویزیون شهری پخش می‌شود.
البته این کارباید توسط اپراتور و تعمیرکار تلویزیون با حفاظت کامل انجام شود زیرا امکان دارد کسی، در این برنامه‌ی از قبل تعیین شده، اختلال ایجاد کند.

نمایشگر شهری چگونه کار می‌کند؟

زمانی که چند قطعه یا بلوک را کنار هم قرار می‌دهند کابیت را تشکیل می‌دهند و از متصل شدن این کابینت ها به یکدیگر را تلویزیون شهری می گویند.
اجزای این کابینت از ماژول ساخته شده این ماژول‌ها حاوی LED های کوچک آبی، سبز و قرمز است. برای ساختن رنگ های مشخص و طبق برنامه LEDها خاموش و روشن می شوند تا رنگ‌های مختلف تشکیل شوند.LED هایی که به هم متصل شده اند پیکسل را تشکیل می‌دهند.
دات پیچ به فاصله‌ی بین دو پیکسل در مجاور هم می گویند.

هنگام خرید یا اجاره تلویزیون شهری باید دات پیچ آن را بدانید تا بتوانید گزینه‌ی مناسب را انتخاب کنید. در تلویزیون های شهری نسل جدید محدودیتی در ابعاد آن ها نیست و می‌توان به ابعادی که نیاز دارید استفاده کنید.

مزایای تلویزیون های شهری

تلویزیون شهری نقش به بسزایی در تبلیغات کسب و کار دارد. از ویژگی ها و مزایای تلویزیون شهری می توان به گزینه های زیر اشاره کرد.

1.در بردهای آن از مس خالص استفاده می شود که سبب بالا بردن طول عمر و مقاومت بالای آن شده است.
2.تصویر یک دست و کامل با زاویه دید مناسب
3.به دلیل نور و روشنایی بالایی که دارند می توان به راحتی زیر نور خورشید از آن استفاده کرد.
4.برای کاربردهای متفاوت بیش از ۱۰۰ مدل محصول دارد.
5.بدون ایجاد وقف و به راحتی توسط تعمیرکار تعمیر میشود.
6.مقاوم در برابر آب و هوای مرطوب و گرم و همچنین الکتریسیته و دارای تراشه با کیفیت بالا

انواع نمایشگر های شهری

انواع تلویزیون های شهری به دو نوعRGBوRGB2 دسته بندی میشوند.

RGB پیکسل‌های تشکیل دهنده‌ی ماژول دارای یک LED قرمز، یک LED سبز و یکLEDآبی است.
و در روش 2RGB رنگLEDقرمز به جای یک رنگ به دو رنگ سبز و آبی شکل می‌گیرد.
هر یک از این شیوه‌ها درمحیط‌ وشرایط گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند و نکته مهم اینکه این پیکسل ها در معیار کیفیت تصویر بسیار اثرگذار است.
تلویزیون های شهری بر اساس کاربرد به دو نوع outdoor و Indoor تقسیم می شوند.
پنلIndoor بیشتر در محیط ‌های بسته مانند کنفرانس ها، کنسرت ها و تالارهای پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرند.
پنلOutdoor به دلیل ضد آب و ضد ضربه بودن در پارک ها، بزرگ ها و چهارراه ها مورد استفاده قرار می گیرد.این پنل به دلیل استفاده از آن در فضاهای باز هزینه آن نسبت به پنلIndoor بالاتر است.از دیگر مزایای پنل outdoor میتوان موارد زیر را نام برد.
1.نسبت به عوامل محیطی استحکام بالاتری دارد.
. 2میزان تحمل در برابر دما و رطوبت بیشتر است.
3.انرژی کمتری مصرف میکند.
4.میزان روشنایی آن برای فضاهای باز بیشتر است.
حالا که قصد دارید از این مدل ها استفاده کنید و پرداخت هزینه کامل آن برایتان مشکل است میتوان برای خرید تلویزیون شهری اقساطی به شرکت طراحان نمایش نور و نمای ایرانیان زیر نظر مهندسان مجرب و با تجربه مراجعه کنید.

هزینه تبلیغات در تلویزیون شهری

هنگامی که نمایشگر شهری را در قسمت‌های مختلف شهر، که رفت آمد و پر تردد هستند، افراد بسیاری این نمایشگر را مشاهده می‌کنند که یکی از اصول مهم تبلیغات، دیده شدن است. هزینه تبلیغات نمایشگر شهری بسته به شهر و منطقه ای که نصب می شود متفاوت است.
مثلاً قیمت تبلیغات تلویزیون شهری در تهران با دیگر از شهرستان ها متفاوت است. محل نصب، در میزان هزینه تلویزیون شهری بسیار تاثیرگذار است. عوامل دیگری مانند ابعاد نمایشگر، تعداد دفعات آگهی و زمان پخش آگهی در میزان تعرفه نقش بسیاری دارد.
اگر نیاز به یک نمایشگر شهری اقساطی دارد، شرکت طراحان نور نمایش ایرانیان گزینه ‌ی پیشنهادی ما برای شما دوستان است.
خرید تلویزیون شهری یا اجاره؟

هزینه تلویزیون شهری بسیار بالا است اگر قصد دارید فقط چندروز یا چند ماه از آن برای برنامه ها و تبلیغات خود استفاده کنید گزینه مناسب اجاره تلویزیون شهری است. اما اگر نیاز است در یک مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید مثل پاساژها و استادیوم ورزشی، خرید نمایشگر شهری انتخاب مناسب تری است. اکنون اگر شما کاربران گرامی به فکر خرید و فروش تلویزیون شهری و یا خرید تلویزیون شهری اقساطی هستید. شرکت طراحان نمایش نور و نمای ایرانیان با شرایط اقساطی بسیار عالی به این حالت که 50% را در ابتدا پرداخت کنید و مابقی را به صورت چهار فقره چک به مدت 4 ماه تسویه کنید، در خدمت شما هستند.

کلام آخر

تلویزیون شهری در جذب مخاطب بسیار تأثیرگذار است. البته این نمایشگر غول‌پیکر کاربردهای گسترده‌ای دارد و کاربرد آن فقط در تبلیغات نیست. در نمایشگاه ها، همایش ها، کنسرت ها و سمینار ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید برای اطلاع از شرایط تلویزیون شهری اقساطی، نحوه نصب آن و فروش اقساطی تلویزیون شهری و انجام پروژه‌های بزرگ بین المللی زیر نظر مهندسان متخصص و کاربلد به شرکت طراحان نمایش نور و نمای ایرانیان در ارتباط باشید آدرس و پل ارتباطی ما

تلفن:
22458500 (021)
2641336 (0912)
1303229 (0912)

آدرس:
تهران – بزرگ راه حقانی بعد از چهارراه جهان کودک نبش کوچه شهیدی پلاک ۱۸ طبق اول واحد ۴

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *