انواع تلویزیون شهری

اجاره تلویزیون های شهری

اجاره تلویزیون های شهری

اجاره تلویزیون های شهری یک راهکار عالی برای آندسته از افرادی است که به دلیل بالا بودن هزینه ساخت و نصب، امکان بهره مندی از مزایای این تجهیزات را نداشته اند. درواقع به این صورت تمامی افراد با هر نوع توانایی و بودجه ای، می توانند از قابلیت های نسل جدید تابلوهای دیجیتال برای تبلیغ و معرفی خدمات و کالاهای خود و یا اطلاع رسانی استفاده کنند.

همچنین برای برگزاری برخی رویدادها مانند نمایشگاه ها، جشنواره ها، کنسرت ها، همایش ها، مجالس و یا مراسمات نیز که معمولا نمایشگرهایی برای پخش تصاویر یا ویدئوها مورد نیاز می باشد، اجاره کوتاه مدت و موقت این نمایشگرها، ایده بهتر و مقرون به صرفه تری است. به همین دلیل در این سالها اجاره تلویزیون های شهری با استقبال زیادی از جانب اکثر افراد و ارگان ها مواجه گردیده و تقاضا برای استفاده از آنها رشد چشمگیری داشته است.

 

تلویزیون شهری چیست؟

پیش از بررسی نحوه اجاره نمایشگرهای شهری، بد نیست مختصر اطلاعاتی نیز در رابطه با این تجهیزات ارائه نمائیم. به طور کلی می توان این تجهیزات را تلویزیون هایی در ابعاد بسیار بزرگ دانست که از اجزای کوچکتری به نام ماژول تشکیل شده اند. درواقع از به هم پیوستن این قطعات، ساختار کلی تلویزیون شکل می گیرد که غالبأ به صورت مربع و یا مستطیل هستند.

ماژول ها خود از تعداد زیادی چراغ LED تشکیل شده اند که نقش مهمی در کیفیت تصاویر و رنگ های ارائه شده دارند. به طوری که این تجهیزات قادر به ارائه حدود ۱۶ میلیون رنگ با تراکم و رزولوشن متفاوت می باشند. بنابراین بدیهی است که هزینه خرید این نمایشگرها، بیش از آنچه تصور می کنید برای شما تمام شود. لذا اجاره تلویزیون های شهری بهترین پیشنهاد برای استفاده عمومی از این تجهیزات پرکاربرد خواهد بود.

 

ویژگی ها و مشخصات کلی تلویزیون های شهری

همان طور که از نام این تابلوهای بزرگ ال ای دی، مشخص است برای نصب در فضای باز، کاربرد ویژه ای دارند اما این به معنای عدم استفاده از آن برای مکان های سرپوشیده و سالن ها نمی باشد. بلکه می توان یکی از اهداف خرید و اجازه این نمایشگرها را نصب در برخی فضاهای داخلی دانست. به همین دلیل ویژگی ها و قابلیت های هریک از انواع این تجهیزات، بسته به محیط مورد استفاده، متفاوت می باشد. مثلا ابعاد، قدرت نمایش و مقاومت محیطی تلویزیون هایی که در فضای باز نصب می شوند در مقایسه با نمونه مشابه داخل سالنی آن به وضوح بیشتر است.

اما به طور کلی می توان برخی از ویژگی های شاخص و مهم تلویزیون های شهری را از قرار زیر دانست:

 

  • مصرف کم انرژی
  • قابلیت پشتیبانی از کلیه ترکیب رنگ ها
  • بازدهی فوق العاده
  • مقاومت مطلوب در برابر عوامل محیطی
  • کیفیت عالی نمایش تصاویر
  • ایجاد زاویه دید کامل و وسیع

 

 

انتخاب ابعاد تلویزیون های شهری

انتخاب ابعاد تلویزیون های شهری

یکی از موارد مهمی که در هنگام خرید یا اجاره تلویزیون های شهری با آن مواجه می شویم، ابعاد و اندازه آنها است. معمولا این فاکتور براساس عوامل مختلفی تعیین می گردد. عمدتأ ابعاد یک تابلوی ال ای دی شهری با توجه به سبک کار، نوع تبلیغ و یا مکان نصب تابلو و همچنین بودجه مورد نظر می تواند متفاوت باشد.

اما آنچه در این رابطه بایستی مورد توجه قرار بگیرد، رعایت فاصله دید مخاطب با ابعاد مورد نظر شما برای تلویریون است. چراکه معمولا فاصله نمایشگر با بینندگان و انتخاب رزولوشن آن باهم رابطه مستقیم دارند. به طوری که، هرچه این فاصله کمتر و مخاطب از نمایی نزدیک تر، محتوا را تماشا کند، می بایست از نمایشگری با رزولوشن بالاتر نیز بهره برد.

 

بهترین روش سفارش نمایشگرهای شهری

به طور کلی امروزه استقبال از این نوع نمایشگرهای دیجیتال به واسطه برخورداری از ویژگی های منحصر به فرد، بسیار زیاد است و اکثر افراد و شرکت ها، علاقمند به استفاده از این امکانات به روز و پیشرفته هستند. اما از آنجایی که قیمت اجاره تلویزیون های شهری اختلاف قابل توجهی با خرید آن دارد و از طرفی دردسرهای نصب و راه اندازی آن نیز کمتر است؛ بهترین روش برای استفاده از مزایای این نمایشگرها را می توان اجاره موقت و کوتاه مدت دانست.

به این ترتیب علاوه بر آنکه افراد و شرکت های متخصص، اجرا و پیاده سازی آن را از صفر تا صد برعهده می گیرند؛ از نظر هزینه نیز مقرون به صرفه تر خواهد بود. به همین دلیل در این شرایط، با اجاره کردن این نمایشگرهای هوشمند و بزرگ، می توانید از آنها بیشترین بهره را در راستای تبلیغات و اطلاع رسانی برده و در هر محیط و زمینه ای استفاده نمائید.

 

شرایط و نحوه اجاره تلویزیون شهری

برای اجاره تلویزیون های شهری ابتدا می بایست یک شرکت مجری ساخت و نصب این قبیل تجهیزات که از سابقه و تجربه کافی در این زمینه برخوردار هستند را شناسایی نموده و با مراجعه حضوری و یا از طریق وبسایت آنها، کلیات سفارش و نحوه اجاره این تابلوها را جویا شوید.

معمولا مدت زمانی که برای اجاره نمایشگر شهری درنظر گرفته می شود، یک دوره مشخص از یک روز تا یکماه و حتی بیشتر است. درواقع بنا به خواست مشتری و نوع تبلیغات و مدت زمان مد نظر وی، این امکان وجود دارد که از امکانات و مزایای تلویزیون های شهری بهره برده شود.

در طی این مدت، مسئولیت نگهداری از این تابلوها و تحویل سالم آن، برعهده مشتری می باشد. درواقع این تابلوها در حضور کارشناس مربوطه و مشتری به صورت کاملا تست شده و صحیح تحویل داده و در پایان دوره اجاره نیز طبق همان شرایط تحویل گرفته می شود.

 

بهترین مراکز اجاره تلویزیون های شهری

همانطور که اشاره شد برای سفارش ساخت این تابلوهای هوشمند و دیجیتال بایستی، شرکت هایی را انتخاب نمائید که تجربه نصب چندین پروژه مطرح و بزرگ ملی و حتی بین المللی را در رزومه کاری خود داشته باشند.

برخوردار بودن از سابقه فعالیت طولانی در حوزه اجاره و فروش این تجهیزات شرط مهم بعدی برای شرکت های مجری ساخت این تجهیزات است. به این ترتیب می توانید مطمئن باشید که توانایی لازم جهت ساخت و اجرای نمایشگرهای شهری در هر ابعاد و اندازه ای و با کیفیت فوق العاده بالا را خواهند داشت.

علاوه بر آن مراجعه به شرکت های باسابقه از نظر هزینه و مرغوبیت قطعات به کار رفته در آن نیز با مزایایی برای شما همراه خواهد بود و با کمترین هزینه می توانید بهترین نمایشگرهای شهری را با کیفیت بالا اجاره کنید.

نکات مهم قبل از اجاره یا خرید تلویزیون شهری

 

نکات مهم قبل از اجاره یا خرید تلویزیون شهری

دقت داشته باشید در هنگام اجاره تلویزیون های شهری ، توجه به برخی نکات و موارد الزامی است که برخی از آنها عبارتند از:

  • ماژول های به کار رفته در ساخت تلویزیون های شهری، انواع و کیفیت های متفاوتی دارند که همین مسئله لزوم دقت در انخاب بهترین ماژول و بهره گیری از راهنمایی مشاورین را افزایش می دهد.
  • نوع و تعداد پنل های مورد استفاده در ساخت نمایشگرهای دیجتال عامل مهمی در قیمت اجاره این تجهیزات هستند و لذا بد نیست آنها را مد نظر داشته باشید.
  • اگرچه محدودیتی در انتخاب ابعاد و اندازه تلویزیون های شهری وجود ندارد، اما بهتر است رزولوشن و کیفیت دید بیننده را نیز در نظر بگیرید.
  • دقت داشته باشید که تلویزیون های شهری متناسب با فضاهای درونی و بیرونی در دو مدل outdoor و indoor ارائه می گردند که بسته به نیاز خود می توانید بهترین نوع را انتخاب نمائید.

 

هزینه اجاره نمایشگرهای شهری

قیمت اجاره تلویزیون های شهری یا بهتر بگوئیم کرایه مدت زمانی که از این نمایشگرها استفاده می کنید با توجه به عوامل و فاکتورهای مختلفی تعیین می گردند. مواردی همچون  نوع مدل، مدت زمان یا تعداد روزهای اجاره تلویزیون، کیفیت، متراژ، محل نصب و… برخی از مهم ترین این پارامترها هستند.
لازم به ذکر است هزینه های حمل‌ و نقل و راه‌اندازی نیز در هزینه های مربوط به اجاره این تابلوها نقش مهمی دارند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *