انواع تلویزیون شهری

ویژگی تبلیغات تلویزیون های شهری

ویژگی تبلیغات تلویزیون های شهری

ویژگی تبلیغات تلویزیون های شهری به گونه ای است که هر کسب و کار و برندی، مایل به استفاده از آن برای معرفی خدمات و محصولات خود می باشد. درواقع این شیوه یکی از کارآمدترین روش های تبلیغات ویدئویی با تاثیرگذاری بالا بر مخاطبان است. به طوری که با کمک آن می توان به سرنخ های لازم برای جذب مشتری رسید. البته پیش از آن بایستی ابتدا مخاطبان خود را شناسایی کرده و برنامه ریزی های لازم برای دستیابی به آنها را انجام دهید. به این ترتیب با ساخت یک تیزر و محتوای تبلیغاتی پویا و نمایش آن در تلویزیون شهری، یک استراتژی مفید در افزایش فروش خود ایجاد نمائید. این شیوه تبلیغات محیطی به شما برای برندسازی نیز کمک شایانی می کند و علاوه بر تعامل با مشتریان و درک بهتر آنها، مطمئن می شوید که مبالغ صرف شده برای تبلبغات، به درستی هزینه شده اند. به همین منظور در ادامه این مطلب به بررسی ویژگی تبلیغات تلویزیون های شهری و ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

معرفی تلویزیون یا نمایشگرهای شهری

همانگونه که می دانید؛ تلویزیون های شهری، نمایشگرهای LED بزرگی هستند که امکان اجرا و پیاده سازی آنها در ابعاد و اندازه‌ های مختلف وجود دارد. این تجهیزات از کنار هم قرارگرفتن اجزای مکعبی شکل کوچکتری با عنوان ماژول LED ساخته می شوند که با نظم ویژه ای در داخل کابینت تعبیه شده و صفحه نمایش این تلویزیون ها را تشکیل می دهند. به این ترتیب با نصب این نمایشگرها در معابر شلوغ شهری و در نقاطی مانند چهارراه ها و بزرگراه ها، می توان در راستای تبلیغات و اطلاع رسانی از آنها بهره برد. محتوای ارائه شده توسط تلویزیون‌های شهری به صورت تصاویر، ویدئو و حتی نمایش زنده برخی برنامه ها با کیفیت بسیار مطلوب می باشد که با توجه به استفاده از سیستم صوتی برای پخش صدا، به یک ابزار عالی برای معرفی کسب و کارها در بازار داغ تبلیغات مبدل شده است.

قابلیت‌ های مهم نمایشگرهای شهری

قابلیت‌ های مهم نمایشگرهای شهری

ویژگی تبلیغات تلویزیون های شهری و برخی قابلیت های این تجهیزات، از جمله عواملی هستند که موجب گردیده امروزه از میان انواع روش های تبلیغات و بازاریابی، توجه خاصی معطوف آنها شود. درواقع به این وسیله و با انتخاب تلویزیون های شهری به عنوان یکی از راهکارهای مدرن تبلیغاتی، می توان مدیریت بهتری روی هزینه‌ های خود داشت. به همین دلیل در ادامه این بخش برخی قابلیت های این تابلوهای ال ای دی را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد:

  • استقامت قابل قبول در برابر شرایط دمایی مختلف و نامطلوب
  • امکان پخش هرنوع فایل صوتی و تصویری با هر نوع فرمتی
  • قابلیت پخش کانال های تلویزیون در تمام کیفیت ها
  • دوام و عمر مفید بالا
  • مصرف کم انرژی
  • عدم محدودیت در طراحی
  • دارای بهترین زاویه دید در تبلیغات محیطی
  • امنیت بسیار بالا
  • قابل اتصال از طریق وایرلس و امواج رادیویی
  • بازدهی فوق العاده برای معرفی مشاغل و کسب و کارها

نقش تلویزیون های شهری در تبلیغات

نقش تلویزیون های شهری در تبلیغات

با توجه به قابلیت های کلیدی که در بخش قبل به آنها اشاره کردیم، ویژگی تبلیغات تلویزیون های شهری توانسته نظرات بسیاری از افراد و برندها را به خود جلب کند. به طوری که بیشتر مراکز تجاری و کسب و کارها این ابزار را بهترین وسیله برای تبلیغات و جلب نظر مشتریان و عابران می دانند. این شیوه به ویژه برای بهره برداری از زمان اتلاف شده افراد در پشت چراغ قرمز و یا ترافیک سنگین، بسیار نتیحه بخش بوده و مخاطبان بیشماری را در این زمان ها به خود جذب می کند. البته مواردی همچون ابعاد تابلو، کیفیت و وضوح تصاویر و همچنین طراحی تیزر نیز در جلب نگاه افراد تاثیر بسزایی دارد اما برای اثربخشی هرچه بهتر و بیشتر این تابلوها، بهتر است دو فاکتور مهم زیر را مد نظر داشته باشید:

  • محل نصب تلویزیون شهری

مکان نصب تلویزیون شهری و نصب آن در نقطه ای پرتردد که در معرض دید تعداد بیشتری از مخاطبان قرار داشته باشد، از نکات مهمی است که در اثرگذاری بهتر این ابزار تبلیغاتی نقش دارد. به همین دلیل برای بهره مندی از ویژگی تبلیغات تلویزیون های شهری معمولا نقاط شلوغ و پر رفت و آمدی از شهر مانند میادین و چهارراه ها را که روزانه جمعیت زیادی از آنجا عبور می کنند، بهترین مکان نصب این سیستم خواهد بود.

  • نوع محتوای تبلیغاتی

جذابیت و کیفیت محتوای تبلیغاتی نیز فاکتور مهم دیگری است که باید برای استفاده از این تجهیزات، مد نظر قرار بگیرد. بدیهی است محتوایی کسل‌ کننده و فاقد پویایی، قادر به جذب نگاه مخاطبان زیادی نمی باشد. همچنین به‌ روزرسانی تیزر تبلیغاتی و امتناع از پخش محتوای تکراری نیز برای کسب بهترین نتایج از این طریق، اهمیت بالایی دارد.

ویژگی تبلیغات تلویزیون های شهری

تلویزیون های شهری به واسطه ویژگی ها و مزایای ارزشمندی که در تبلیغات محیطی دارند، به عنوان یکی از بهترین شیوه های معرفی کالا و خدمات در فضای شهری شناخته می شوند. برخی از این ویژگی ها عبارتنداز:

  • ابعاد بزرگ تلویزیون های شهری به جلب توجه بیشتر مخاطبان حتی در حین حرکت و رفت و آمد کمک زیادی می کند.
  • اشاره مستقیم به هدف تبلیغاتی امکان آنالیز راحت و سریع را برای مخاطبان به وجود می آورد.
  • استفاده از فضاهای شلوغ و پرمخاطب، دسترسی به مشتریان و جامعه هدف را بیشتر می کند.
  • نمایشگرهای بزرگ و غول پیکر، مشاهده و ادراک تبلیغات را برای رانندگان و سرنشینان خودروها نیز امکانپذیر می سازد.
  • مهمترین مزیت و ویژگی تبلیغات تلویزیون های شهری به صرف هزینه های اندک مصرف برق و جلوگیری از اتلاف انرژی مربوط می شود.
  • جلب توجه بیشتر این نوع رسانه در مقایسه با بیلبورد و تابلوهای بنر و فلکسی بسیار بیشتر است.
  • محتوای متحرک و مملو از رنگ و پویایی تلویزیون های شهری به هیچ عنوان یکنواخت و تکراری نمی شوند و به همین دلیل تا مدت طولانی برای مشتری جذابیت و تازگی دارند. اما بیلبوردها به دلیل تصاویر ثابت و تکراری، فاقد جذابیت برای مخاطب خواهد بود.

نحوه ارائه تبلیغات موثر با تلویزیون شهری

برای اینکه بتوانید از تبلیغات توسط تلویزیون شهری، بیشترین استفاده را ببرید بایستی ابتدا بررسی نمائید که میزان توجه مخاطب شما با این شکل از تبلیغات تا چه اندازه است. چراکه نمایشگرهای شهری عمدتأ برای افرادی کاربردی تر خواهد بود که بیشتر در سطح شهر تردد دارند. پس از اطمینان از این مسئله، می بایست میزان ترافیک در محل نصب تلویزیون شهری را نیز در نظر بگیرید. درواقع قرار گرفتن در معرض دید تعداد زیادی مخاطب، اصلی ترین ویژگی تبلیغات تلویزیون های شهری است. لذا در صورتی که نقطه مورد نظر شما از نظر ترافیک و رفت و آمد، شلوغ نیست و سرعت حرکت ماشین ها در آن بالا است؛ احتمال دیده شدن تبلیغات در این مکان پایین خواهد بود. اما در مناطق پر ترافیک و با توجه به سرعت پایین حرکت خودروها، توجه افراد و رانندگان به تابلوها و تبلیغات محیطی بیشتر می شود.

بهترین شرکت مجری تلویزیون شهری

برای بهبود کارایی و بهره ‌وری تبلیغات خود توسط تلویزیون های شهری، انتخاب یک شرکت برتر در زمینه ساخت و نصب این تجهیزات، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به طوری که بتوان با صرف هزینه ای متناسب، کسب و کار خود را در معرض دید عموم قرار داد. درواقع ویژگی تبلیغات تلویزیون شهری در صورتی که توسط یک شرکت حرفه‎‌ای اجرا و پیاده سازی شود،  اثربخشی بیشتر و بهتری دارد. به این ترتیب که استفاده از قطعات باکیفیت و پخش مداوم یک تیزر تبلیغاتی موجب برندسازی و حک نام یک کالا یا خدمات در ذهن مخاطب خواهد شد. بنابراین در صورتی که بخواهید بهترین شرکت را در زمینه خدمات نصب و اجرای تلویزیون های شهری برگزینید، کافی است نگاهی به سوابق و رزومه کاری شرکت مربوطه انداخته و سپس تصمیم گیری کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *