انواع تلویزیون شهری

اجاره نمایشگر شهری سیار

اجاره نمایشگر شهری سیار

اجاره نمایشگر شهری سیار یک فرصت مناسب و ایده آل برای افراد و برندهایی است که به صورت موقتی و کوتاه مدت و با هزینه کمتر، قصد استفاده از مزایای این نوع تجهیزات را دارند. درواقع امروزه تنوع و گستردگی تلویزیون های شهری، به گونه ای است که در هر شکل و قالبی قابل ارائه هستند. به طوری که علاوه بر امکان ساخت در ابعاد و انواع گوناگون، قابلیت جابه جایی و نصب به دفعات در مکان های مختلف را نیز دارا می باشند. از طرفی، افرادی که به دلیل بالا بودن هزینه ها، برای استفاده از این تجهیزات دیجیتال مردد بودند نیز می توانند با هزینه ای کمتر و برای مدت دلخواه از قابلیت های این تلویزیون شهری های سیار بهره ببرند، چراکه این تابلوهای ال ای دی به دلیل تقاضای بالا برای استفاده، به صورت رنتال یا اجازه ای نیز قابل دسترسی هستند. به همین منظور در این مقاله ضمن ارائه اطلاعاتی در رابطه با انواع تلویزیون های شهری به بررسی موضوع اجاره نمایشگر شهری سیار نیز خواهیم پرداخت.

تلفن:

۰۲۱۸۸۶۶۶۲۱۵
۰۲۱۸۸۶۶۶۲۱۶
۰۲۱۸۸۶۶۶۲۱۷
۰۲۱۸۸۶۶۶۲۱۸

آدرس:

تهران – بزرگ راه حقانی بعد از چهارراه جهان کودک نبش کوچه شهیدی پلاک ۱۸ طبق اول واحد۴

 

معرفی انواع نمایشگر های شهری

نمایشگرهای موجود در بازار بسته به هدف یا نوع نیاز مشتری و همچنین بودجه مد نظر، متفاوت می باشند که عبارتند از:

 

  • نمایشگرهای شهری ثابت

نمایشگرهای ثابت، به صورت دائمی و برای پخش محتوا به صورت مداوم کاربرد دارند؛ به طوری که با قرارگیری روی یک مکان ثابت، جابه جایی و نصب دوباره آنها در یک فضای دیگر امکانپذیر نخواهد بود. این دسته از تجهیزات شامل یک صفحه نمایش بزرگ هستند که توسط بدنه و پایه ای نگهداشته می شود و اغلب در یکی از معابر شلوغ و پر رفت و آمد نصب می گردند. علاوه بر آن برای برخی مشاغل و کاربردهای خاص نیز این تجهیزات برای زیبایی و ایجاد جلوه و افکت های جذاب در محیط کاربرد دارند.

 

  • نمایشگرهای شهری سیار

همانطور که از نام این نمایشگرها پیداست، قابلیت جابه جایی و نصب دوباره در مکان های مختلف را دارند. به همین دلیل تقاضا برای اجاره نمایشگر شهری سیار بسیار زیاد می باشد. درواقع قابلیت باز کردن و نصب مجدد را می توان ویژگی مهم و انحصاری این تجهیزات دانست که موجب افزایش تمایل کاربران برای استفاده از آنها شده است. همچنین این نوع نمایشگرهای LED به دلیل سازگاری مطلوب با حمل و نقل، دچار هیچ نوع ایراد و اشکالی نخواهند شد. چراکه برای نصب دوباره در یک محل جدید، کابینت های این نوع نمایشگر به راحتی و در کوتاه ترین زمان، قابل باز و بسته شدن هستند. به همین دلیل تقاضا برای اجاره و استفاده از این نمایشگرها در زمینه ها و اهداف گوناگون مانند نمایشگاه های موقت بسیار بالا است.

 

 تفاوت نمایشگر های ثابت و سیار

استفاده از کابینت های سبک تر یکی از تفاوت های شاخص نمایشگرهای سیار با نوع ثابت آنها است. درواقع این ویژگی با هدف ساده تر شدن فرآیند حمل و جابه جایی برای این نوع از تلویزیون های شهری در نظر گرفته شده است. البته سبک بودن ساختار کابینت نباید به گونه ای باشد که بر مقاومت و کارایی آنها تاثیرگدار باشد. چراکه با توجه به تقاضای بالا جهت اجاره نمایشگر شهری سیار و لزوم جابه جایی آنها، بایستی دارای استحکام کافی و لازم باشند و کارایی و قابلیت های خود را در اثر حمل و نقل مداوم از دست ندهند. این در حالی است که تلویزیون های ثابت شهری به این دلیل که با چنین چالش هایی مواجه نیستند، از متریال متفاوت و البته باکیفیت برای ساخت کابینت های آنها استفاده می شود. نمایشگرهای ثابت و سیار از نظر هزینه نیز با یکدیگر متفاوت هستند. بدیهی است؛ نصب نمایشگرهای سیار در مقایسه با نمایشگرهای ثابت، نیازمند صرف هزینه های کمتری می باشند.

 

 

 

 

انواع نمایشگرهای شهری سیار

اجاره نمایشگر شهری سیار با هدف تبلیغات و اطلاع رسانی و برای مصارف مختلف دارای کاربرد می باشند و عمدتأ در دو دسته بندی داخل سالن و بیرون عرضه می گردند که در ادامه این بخش به بررسی این دو نمونه از تلویزیون های شهری و موارد کاربرد آنها خواهیم پرداخت:

 

  • نمایشگر سیار ماشینی

این نوع از تلویزیون های شهری را احتمالا بسیاری از شما در سطح شهر دیده اید؛ نمایشگرهای رنگی، بزرگ و جذابی که با قرارگرفتن روی خودروهایی مانند کامیون و تردد در شهر، محتوای مورد نظر را در انظار و برای مشاهده عموم مردم، پخش می کنند. درواقع با اجاره نمایشگر شهری سیار ماشینی، مدام بایستی برای نمایش تیزر یا ویدئوی مورد نظر در محیط های شهری رفت و آمد داشته باشید. هرچقدر این اتومبیل ها در سطح شهر و مناطق مختلف، بیشتر حرکت داشته باشند؛ میانگین افرادی که موفق به تماشای تصاویر و ویدئوهای پخش شده از این نمایشگرها می گردند در مقایسه با نوع ثابت تلویزیون های شهری، به مراتب بیشتر خواهد بود.

بر همین اساس می توان مهم ترین هدف از ارائه این ایده را مشاهده حداکثری مخاطبان دانست که تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت تجاری کسب و کار مربوطه و همچنین صنعت تبلیغات خواهد داشت. گفتنی است، نصب این نمایشگرها توسط یک چارچوب و سازه که از نظر ارتفاع، قابل تنظیم هستند، صورت می گیرد. همین فاکتور به همراه نوع خودروی انتخابی و مدل آن از عواملی هستند که بر قیمت اجاره نمایشگر شهری سیار از نوع ماشینی نقش پررنگ و مهمی دارند.

 

  • نمایشگر شهری این دور

نوع دیگری از نمایشگرهای شهری سیار با عنوان تلویزیون های داخل سالن رنتال یا اجاره ای شناخته می شوند. درحقیقت، قابلیت حمل ونقل این تجهیزات موجب گردیده که مشاغل مختلف برای اهداف تجاری و تبلیغاتی خود دیگر نیازی به خرید و ساخت این نمایشگرهای غول پیکر و صرف هزینه های آنچنانی نداشته باشند. چراکه با توجه به نوع ساختار و کابینت هایی که از جنس آلمینیوم فشرده در آن به کار رفته و وزن بسیار سبکی دارند، به سادگی قابل جابجایی و نصب در مکان ها و سالن های مختلف هستند. به این ترتیب به فروش بیشتر و تبلیغات بهتر واحدهای صنفی و تجاری مختلف، کمک شایانی می کند. به طور کلی بیشترین متقاضیان استفاده از این تجهیزات را می توان تالارها، کنسرت ها، سالن های همایش و دی جی ها دانست. قیمت اجاره نمایشگر شهری سیار نیز بسته به ابعاد و امکانات و همچنین تعداد روزهای استفاده از آن، متغیر بوده و به صورت متر مربع محاسبه می شود.

 

 

 

نصب و راه اندازی نمایشگرهای سیار

نصب و راه اندازی نمایشگرهای شهری، معمولا دغدغه اصلی افرادی است اغلب کسانی که قصد اجاره این تجهیزات را دارند. در این باره بهتر است کلیه امور مربوط به نصب و مونتاژ تلویزیون های شهری را به اپراتورها و افراد متخصص واگذار نموده و آموزش های لازم در مورد نحوه کار با این تجهیزات را از آنها دریافت نمایید. درواقع متصدیان مربوطه پس از راه اندازی نمایشگر، توسط نرم افزارهای مخصوص و از طریق لپ تاپ، اطلاعات و تصاوبر را بر روی نمایشگر دیجیتال، کنترل و پخش می کنند. لازم به گفتن است؛ استفاده از این نمایشگرها بسیار ساده است و اجاره کنندگان به راحتی و تنها با یک بار آموزش می توانند از قابلیت ها و امکانات آن برای پخش محتوای تصویری مورد نظر خود بهره برداری کنند.

 

مراکز اجاره نمایشگرهای سیار

برای اجاره نمایشگر شهری سیار و اطلاع از قیمت ها و چند و چون آن، بایستی با دفاتر مرکزی فروش و شرکت های تبلیغاتی که مسئولیت انجام این کار را برعهده دارند تماس گرفته و در ابتدا، راهنمایی های لازم را از کارشناسان مربوطه دریافت کنند. به این ترتیب، کلیه امور مربوط به نصب، راه اندازی، پشتیبانی و حتی جمع آوری پس از اتمام موعد اجاره، برعهده این مراکز و شرکت ها خواهد بود. گفتنی است همین پروسه مجددأ برای سایر متقاضیان اجاره این تجهیزات به دفعات تکرار می شود.

 

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *