انواع تلویزیون شهری

مکان های مناسب برای نصب تلویزیون شهری  

مکان های مناسب برای نصب تلویزیون شهری

مکان های مناسب برای نصب تلویزیون شهری با توجه به لزوم جذب بیشترین مخاطب، مناطق و بخش هایی با حداکثر دید و رفت و آمد است. چراکه سازوکار اصلی چنین تجهیزاتی، تاثیرگذاری حداکثری بر روی بینندگان و جامعه هدفی است که برای اطلاع رسانی آنها برنامه ریزی می شود.

امروزه ظهور ابزارهای جدید تبلیغاتی مانند نمایشگرهای دیجیتال و روی آوردن ارگان ها و نهادهای مختلف به جلب نظر و توجه مخاطبان خود از طریق فضاهای شهری و عابران، موجب گردیده که این دسته از تجهیزات به عنوان یک ایده کارآمد شناخته شوند. اما نکته حائز اهمیت در این راستا، انتخاب مکان هایی برای نصب تلویزیون های شهری است که بیشترین بازدهی را داشته باشند. بر همین اساس قصد داریم در ادامه این مقاله ضمن بررسی و معرفی مکان های مناسب برای نصب تلویزیون شهری به اهمیت نصب این تجهیزات نیز اشاره ای داشته باشیم.

 

اهمیت تلویزیون شهری و نصب آن در بهترین مکان

سرعت رشد و پیشرفت تکنولوژی در تمام زمینه ها، موجب گردیده که سطح انتظارات افراد از امکانات امروزی و کاربردهای آنها نیز بالا برود. به طوری که تنها با فراهم ساختن جدیدترین تجهیزات، پاسخگویی به نیاز جوامع امکانپذیر می باشد. در بحث تبلیغات نیز با روی کار آمدن مدرن ترین ابزارها و تکنیک ها، درصد توجه مخاطبان و بازدهی روش های تبلیغاتی نیز به طور چشمگیری افزایش یافته که به عنوان نمونه می توان به نمایشگرهای دیجیتال امروزی اشاره کرد. تا آنجا که این تجهیزات به یکی از بهترین و محبوب ترین گزینه ها برای تبلیغات مبدل شده اند. اما بهره گیری از مزایای تلویزیون های شهری نیز مشروط به رعایت برخی نکات است که محل نصب و قرارگیری تابلو در اماکنی با بازدید عالی، از آن جمله می باشد. در غیر این صورت تمام هزینه ای که برای نصب، راه اندازی و نگهداری تلویزیون شهری پرداخت شده، بیهوده خواهد بود.

 

مکان های مناسب برای نصب تلویزیون شهری

به طور حتم اصلی ترین هدف از صرف هزینه برای انجام تبلیغات، برنامه ریزی روی مخاطبان و جذب حداکثری جامعه هدف به منظور درآمدزایی بیشتر است. درواقع بایستی متناسب با تلاش برای معرفی و تبلیغ کالا یا خدمات خود، یک جامعه آماری مناسب نیز ما را همراهی نماید. البته تنها در صورتی می توان انتظار این بازدهی عالی و همراهی مخاطبان را داشت که در انتخاب ابزار تبلیغاتی و نحوه اجرای آن نیز عملکرد مطلوبی داشته باشیم.

مثلا تلویزیون های شهری اگرچه به عنوان یکی از کارآمدترین روش های تبلیغاتی هستند اما آنها نیز به خودی خود اثرگذاری لازم را برای اطلاع رسانی و معرفی برند شما نخواهند داشت. زیرا علاوه بر رعایت اصول کیفی و ابعاد مناسب تابلو، مکان های مناسب برای نصب تلویزیون شهری نیز در این باره، با اهمیت هستند. به همین منظور در ادامه با بررسی مکان های مختلف شهری، به شما برای انتخاب بهترین فضا جهت نصب نمایشگرهای شهری، کمک خواهیم کرد.

 

نصب تلویزیون شهری در میادین اصلی و بزرگ شهر

 

 

میادین اصلی و بزرگ شهر

معمولا میادین بزرگ و مهم هر شهر، شلوغ ترین و پررفت و آمدترین نقاطی هستند که روزانه هزاران نفر به صورت پیاده یا توسط خودرو از آن عبور می کنند. در واقع این میادین نقطه ارتباطی مهمی هستند که تمامی افراد خواسته یا ناخواسته مجبور به گذر از آن هستند و به همین دلیل محل مناسبی برای تبلیغات و به ویژه نصب نمایشگرهای ال ای دی محسوب می شوند. بنابراین اگر به دنبال شناسایی مکان های مناسب برای نصب تلویزیون شهری هستید، پیشنهاد می کنیم به عنوان اولین گزینه، میدان اصلی شهر خود را برای این کار در نظر بگیرید. این مناطق می تواند مخاطب و جامعه آماری بالایی را به سمت برند شما هدایت کند. تنها کافیست یک ایده جالب و نوآورانه را برای محتوای خود انتخاب نموده و با پخش آن در میادین مهم و پرتردد، از ظرفیت این تجهیزات نهایت بهره را ببرید.

چهارراه های شلوغ و پر رفت و آمد

چهارراه های شلوغ و پر رفت و آمد

چهارراه ها نیز همانند میادین، روزانه محل عبور و مرور خیل عظیمی از افراد و مخاطبانی است که شما برای معرفی کسب و کار خود به آنها نیاز دارید. درواقع مدت زمانی که افراد پشت چراغ قرمز، منتظر هستند می تواند بهترین زمان برای ارائه محتوای ویدئویی شما باشد. ضمن آنکه حجم بالایی از افراد پیاده نیز همه روزه از این تقاطع ها به عنوان مسیر رفت و آمد خود استفاده می کنند که می تواند فرصتی عالی برای بهره مندی از امکانات این نمایشگرهای دیجیتال باشد. بنابراین چهارراه های اصلی شهر نیز از مکان های مناسب برای تلویزیون شهری هستند که ظرفیت زیادی در اجرای این تجهیزات در ابعاد بزرگ دارند. البته نکته حائز اهمیت در این رابطه، ساخت و نمایش تصاویر و محتوای باکیفیت و مهیج است که بتواند نظرات افرادی را که در چند لحطه قصد عبور از چهارراه را دارند به خود جلب نموده و آنها را برای پیگیری و تماشا، ترغیب نماید.

 

نصب تابلو روی مجتمع های بلند

وجود ساختمان ها و مجتمع های مرتفع و بلند به ویژه در کلانشهرها نیز می تواند فضای دید وسیع و مناسبی را برای بینندگان به وجود بیاورد. به طوری که این تابلوهای بزرگ به راحتی از فواصل دور قابل مشاهده می باشند و حتی به بسیاری از ساختمان های دیگر نیز مشرف خواهند بود. با این حساب یکی دیگر از مکان های مناسب برای نصب تلویزیون شهری در ابعاد بزرگ، مجتمع های بلند و ساختمان های مرتفع است.

در مجاورت برخی ارگان های مهم

در مجاورت برخی ارگان های مهم

در تمامی شهرها، برخی مکان ها و ارگان های دولتی و مدیریتی، همواره محل مراجعه و عبور و مرور خیل زیادی از افراد برای انجام یکسری امور اداری است. درواقع شما لحظه ای از روز را نمی توانید پیدا کنید که این نقاط، خالی از جمعیت باشد. بنابراین با توجه به سبک طراحی شهری این مراکز و ارگان ها که عمدتأ دارای یک فضای باز و مشرف به خیابان هستند می توان در صورت نبود منع قانونی و کسب مجوزهای لازم از آن برای تبلیغات بهره برد. چراکه از هر قشر و جایگاهی که می تواند جامعه هدف برخی مشاغل و برندها باشد در این مناطق یافت می شود و به همین دلیل می توان آن را از دیگر مکان های مناسب برای نصب تلویزیون شهری دانست.

 

ورودی مراکز مهم تجاری

از آنجایی که مراکز تجاری محل عرضه متمرکز طیف وسیعی از اقلام و کالاهای متنوع است، محلی برای جذب افراد از تمام سطوح و با سلایق گوناکون به حساب می آید. به این ترتیب، افراد موقعیت شناس و خلاق با مغتنم شمردن این فرصت، از آن برای جذب مخاطبان مورد نظر خود استفاده می کنند. به این صورت که تنها کافیست یک نمایشگر دیجیتال در ورودی چنین مراکزی نصب کرده تا توجه جمع زیادی از افراد و مشتریان را به خود جلب نماید.

بنابراین ورودی مراکز تجاری نیز از جمله مکان های مناسب برای نصب تلویزیون شهری محسوب می شوند. دقت داشته باشید که پخش موسیقی شاد و نمایش تصاویری مملو از رنگ که بتواند هیجان را به مخاطبان تزریق کند، تاثیر قابل توجهی در جلب توجه افراد و بینندگان دارد.

 

مکان های فرهنگی و مذهبی

مکان های فرهنگی و مذهبی نیز از جمله فضاهایی است که همیشه جمع زیادی از افراد برای شرکت در مراسمات و همایش ها در آنجا حضور دارند. بنابراین بخش عمده مخاطبان و جامعه هدف برندها را می توان از چنین مکان هایی جذب نمود. البته بهتر می دانید که نوع محتوایی که در چنین مکان هایی ارائه می گردد با مراکز تجاری و مجتمع های بلند، کاملا متفاوت بوده و می بایست متناسب با جو چنین محیط ها و افرادی با همین روحیات ساخته شوند. با این توضیحات می توان چنین محیط هایی را نیز از جمله مکان های مناسب برای نصب تلویزیون شهری دانست.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *